- Reklama -
Banner

Konsumenci marihuany rzadziej używają alkoholu i leków przeciwbólowych

Nowy raport opublikowany przez USA Today wskazuje, że osoby, które zaczęły używać marihuany rzadziej stosują leki przeciwbólowe i alkohol. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę LOCALiQ. Naukowcy przebadali 8805 konsumentów konopi w wieku od 21 do 64 lat w 21 stanach, gdzie konopie w jakiejś formie są legalne.

Wśród wszystkich ankietowanych konsumentów 49% zgłosiło zmniejszenie stosowania leków przeciwbólowych dostępnych bez recepty od kiedy zaczęli używać konopi, a 52% zmniejszyło stosowanie leków na receptę. Kolejne 37% stwierdziło, że zmniejszyło spożycie alkoholu, kiedy zaczęło używać marihuany. 60% ankietowanych stwierdziło, że zdrowy tryb życia jest dla nich priorytetem.

Raport dzieli ankietowanych na dwie główne kategorie: bieżący konsumenci i tak zwani „akceptanci” lub „ci, którzy rozważaliby użycie konopi, ale obecnie jej nie używają”. Raport przedstawia profile trzech grup obecnych konsumentów – zamożnych rodzin z dziećmi, wyżu demograficznego i częstych kupujących.

Rodziny zamożne, które zarabiają ponad 75 000 USD rocznie i stanowią 38,8 miliona amerykańskich gospodarstw domowych, to „aktywni nabywcy konopi”, stwierdzili autorzy raportu. Średni wydatek w sklepie z marihuaną wynosił 50 USD, a ich największym czynnikiem przy wyborze sklepu jest szeroki wybór produktów i odmian marihuany (88%), a następnie cena i wygoda (87%). Ich głównymi czynnikami motywującymi do spożywania konopi indyjskich jest łagodzenie stresu (48%) i przewlekły lub nawracający ból (37%). 71% twierdzi, że ceni sobie sprzedawców, którzy uprawiają i sprzedaje własne konopie.

Zachowanie konsumentów zależy również od tego, kto w rodzinie robi zakupy. Większość ojców (55%) w badaniu, kupowało średnio w czterech lub większej ilości aptek w ciągu ostatnich trzech miesięcy. W tym samym okresie mamy robiły zakupy tylko jednym sklepie, a naukowcy sugerują, że są one „bardziej lojalnymi klientami”, czytamy w raporcie.

W branży legalnej marihuany wciąż utrzymuje się bardzo niewielka lojalność klientów wobec marki – 67% konsumentów marihuany robi zakupy w dwóch lub więcej sklepach w okresie trzech miesięcy, a czwarte zakupy w co najmniej czterech.

Co zatem decyduje o tym, że konsumenci decydują się przejść z jednym sklepem do innego? Spośród ankietowanych 80% stwierdziło, że w procesie wyboru “niezwykle ważna” jest reputacja sprzedawcy.

„Podobnie jak inne bardziej ugruntowane segmenty rynku, którym brakuje lojalności wobec marki, cena, selekcja i przyjazny personel są powodem, dla którego klienci wybrali konkretny sklep.” Badani podali te pięć powodów, w kolejności ważności:

  • Rozsądne ceny
  • Dobry wybór produktów / szczepów
  • Przyjazny i pomocny personel
  • Dogodna lokalizacja
  • Produkty do leczenia określonych dolegliwości

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

- Reklama -
Banner

Wybrane dla Ciebie

- Reklama -
Banner
- Reklama -
  • Bongo Glass Amsterdam z perkolatorem wys. 23 cm szlif 14.5

    Bongo Glass Amsterdam z perkolatorem wys. 23 cm szlif 14.5

    85  Zobacz w sklepie
  • Młynek Storz Bickel

    Volcano – Młynek do suszu

    12  Kup teraz
  • Bubbler - Mini Bongo Marley Natural klasa Premium

    Bubbler – Mini Bongo Marley Natural klasa Premium

    230  Zobacz w sklepie
  • Bongo Sejmówka (UFO) – Zielona / 30 cm / 5 mm

    179  Kup teraz
  • Bongo gigant 90cm

    Bongo Gigant 90 cm / 4 mm

    279  Kup teraz

Mogą Cię zainteresować