2 czerwca br. rusza emisja akcji LiRoyal™. W planach 4,5 mln zł na rozwój marki

liroyal emisja akcji 2 czerwca.jpg

Warszawa – 31 maja 2021 – Spółka LiRoyal™, stworzona przez Piotra Liroya-Marca, który od wielu lat działa na rynku konopnym w Polsce, już 2 czerwca br. o godz. 16:20 wyemituje akcje w ramach emisji crowdfundingowej. Na sprzedaż będzie jedna seria akcji o łącznej wartości 4,5 mln zł. Pozyskane środki spółka planuje przeznaczyć na rozwój na polskim rynku, a w przyszłości planowana jest ekspansja na rynki europejskie oraz światowe.

Polski rynek konopny ma szansę być kolejnym hitem eksportowym, o ile dołożymy starań by oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości. Przez wiele lat obserwowałem tę branżę, działałem w obszarach edukacji i legislacji, znam ją od podszewki. Markę LiRoyal™ założyłem z najlepszymi ekspertami, którzy podobnie jak ja w produkty konopne są zaangażowani od lat.

Jakość, którą udało się nam uzyskać ma ogromny potencjał, którym chcemy podzielić się z każdym, kto tak jak my chce rozwijać rynek konopny w Polsce – mówi Piotr Liroy-Marzec, Prezes Zarządu, współwłaściciel LiRoyal™. Emisja akcji LiRoyal™ startuje w środę 2 czerwca br. o godz. 16:20 pod adresem emisja.liroyal.pl. Spółka wyemituje akcje o wartości 4,5 mln zł. Dla wszystkich inwestorów przewidziane są dodatkowe benefity, w tym m.in. zniżki na produkty LiRoyal™, boxy inwestora z produktami marki oraz limitowane kolekcjonerskie albumy Liroy’a z autografem.

Spółka LiRoyal™ dąży do jak najszybszego generowania zysku i jej celem jest wypłacić pierwszą dywidendę już w 2023 roku.

Lata doświadczeń i najlepsi eksperci

Współwłaścicielami LiRoyal™, oprócz Piotra Liroya-Marca, są również Patryk Działkowski i Maciej Sagal. Obaj mają doświadczenie w prowadzeniu biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych. Patryk Działkowski prowadzi firmę GoldGreen™, lidera w ekstrakcji i przygotowywaniu produktów konopnych opartych o kannabinoidy CBD, CBN czy CBG. Z kolei Maciej Sagal jest właścicielem systemu IT KingAPP®, czyli rozwiązania, które odpowiada za infrastrukturę IT oraz działania programistyczne, w tym m.in. system sklepowy, magazynowy, logistyczny oraz ERP produkcyjny.

Planowana oferta LiRoyal™ składa się 26 produktów. Większość z nich będzie sprzedawana w sklepie internetowym marki, ale także w wyspecjalizowanych sklepach stacjonarnych, zarówno polskich jak i zagranicznych. Są to m.in. olejki, susze, oraz zestawy stworzone z najwyższej jakości konopi Sativa Cannabis L pochodzącej z certyfikowanych upraw. Wkrótce do kupienia będą kolejne produkty. Jeszcze w 2021 roku planowane jest otwarcie stacjonarnego sklepu w Warszawie. Oferta podzielona będzie na segment B2C, a także B2B. Pierwszy obszar to handel z klientem końcowym.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
kopalnia kryptowalut zamiast marihuany

Policja myślała, że ​​odkryła nielegalną uprawę marihuany. Okazało się, ze to kopalnia kryptowalut

amerykanskie odmiany marihuany

Top 9 najlepszych Amerykańskich odmian marihuany