Zioło – oczekiwania vs. rzeczywistość

0
12488

Główny Inspektorat Sanitarny zlecił stworzenie ogólnopolskiej kampanii, której celem jest uświadomienie młodzieży o skutkach używania różnych używek. Kampania nazywa się “Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”. Kampania w formie video, składa się z 10 spotów reklamowych, które ostrzegają przed korzystaniem z używek. Na każdym ze spotów przedstawiony jest oczekiwany efekt użycia używki i jego rzeczywiste skutki. Trzeba przyznać, że efekt “gastrofazypo marihuanie nie wygląda tak groźnie jak efekty innych substancji. Zobaczcie wszystkie spoty i zostawcie w komentarzu informację co myślicie na temat takich kampanii.

Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Amfa. Oczekiwania vs. rzeczywistość

- Reklama -
PsyloShop - sklep z growkitami grzybów psylocybinowych

Szlugi. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Fajki. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Wóda. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Browar. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Zioło. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Blanty. Oczekiwania vs. rzeczywistość

LSD. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Grzyby. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Amfetamina. Oczekiwania vs. rzeczywistość

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj