Zioło – oczekiwania vs. rzeczywistość

0
11989

Główny Inspektorat Sanitarny zlecił stworzenie ogólnopolskiej kampanii, której celem jest uświadomienie młodzieży o skutkach używania różnych używek. Kampania nazywa się “Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”. Kampania w formie video, składa się z 10 spotów reklamowych, które ostrzegają przed korzystaniem z używek. Na każdym ze spotów przedstawiony jest oczekiwany efekt użycia używki i jego rzeczywiste skutki. Trzeba przyznać, że efekt “gastrofazy” po marihuanie nie wygląda tak groźnie jak efekty innych substancji. Zobaczcie wszystkie spoty i zostawcie w komentarzu informację co myślicie na temat takich kampanii.

maxresdefault 5
- Reklama - nasiona marihuany GanjaFarmer.com.pl

Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Amfa. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Szlugi. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Fajki. Oczekiwania vs. rzeczywistość

- Reklama - Cannabis Light logo

Wóda. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Browar. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Zioło. Oczekiwania vs. rzeczywistość

- Reklama - nasiona marihuany GanjaFarmer.com.pl

Blanty. Oczekiwania vs. rzeczywistość

LSD. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Grzyby. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Amfetamina. Oczekiwania vs. rzeczywistość

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments