Dołącz do nas

Przemysł

Pierwsza w historii reklama konopi na Times Square

Pierwsza w historii reklama konopi na Times Square

Reklama na ogromnych billboardach cyfrowych na Times Square na Manhattanie jest jedną z najbardziej pożądanych i skutecznych przestrzeni reklamowych na świecie. Nie powinno to być jednak niespodzianką. Times Square jest rocznie odwiedzane przez około 50 milionów ludzi, a w samego sylwestra przybywa tam milion gości.

Na początku roku na Times Square pojawiła się pierwsza w historii reklama konopi. Elixinol, producent produktów CBD z siedzibą w stanie Colorado, jest pierwszą marką konopi indyjskich, która umieściła swoją reklamę w samym centrum Manhattanu. Ich reklama była wyświetlana od 5 po południu do 2 w nocy, przez piętnaście sekund w czasie cyklu reklamowego.

Konopie na Times Square

Choć Elixinol jest pierwszą firmą z branży konopi, która otrzymała zielone światło, zwycięstwo nie przyszło łatwo. Według Denver Business Journal, wniosek o reklamę produktów Elixinol został złożony rok wcześniej.

Inne firmy powiązane z konopiami indyjskimi w przeszłości również starały się zaprezentować przechodniom na Times Square. W 2014 r. Weedmaps złożył wniosek o miejsce reklamowe, ale najemca, CBS, odmówił.

Dziś firmy z branży konopi powinny mieć już znacznie mniejszy problem z wynajęciem miejsca reklamowego. CBD jest związkiem, który pozyskiwany jest głównie z konopi przemysłowych, a reklama Elixinol zyskała aprobatę dzięki ustawie rolnej z końca 2018 r., która zdekryminalizowała konopie 20 grudnia. Ustawa pomogła również administracji ds. Żywności i leków (FDA) i Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w sklasyfikowaniu kannabidiolu (CBD), jako substancji bezpiecznej do spożycia przez ludzi.

Susz CBD Sklep

Opublikowany

dnia

Kliknij aby skomentować
Subskrybuj temat
Powiadom o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Przemysł

Sieć Circle K postawi sklepy z marihuaną Fire&Flower przy stacjach benzynowych. W tym tygodniu powstanie pierwsza placówka

Opublikowany

dnia

Kanadyjski właściciel sieci stacji paliw Circle K, wraz ze spółką posiadającą sieć sklepów z marihuaną Fire & Flower ogłosiły, że wkrótce zostaną uruchomione dwa pierwsze sklepy z konopiami indyjskimi i akcesoriami do palenia przy stacjach benzynowych. Dwa pierwsze sklepy detaliczne przy stacji Circle K powstaną w Kanadzie w prowincji Alberta.

Plan Fire & Flower zakłada zysk oparty na dużym natężeniu ruchu w wybranych lokalizacjach stacji Circle K, które będą wygodne dla konsumentów marihuany. Pierwsza placówka zostanie otwarta jeszcze w tym tygodniu, a druga zostanie otwarta dla klientów po 13 lipca 2020r. Współpraca zakłada ekspansję na rynki globalne, w miarę globalnego procesu legalizacji marihuany do celów rekreacyjnych.

Uważamy, że połączenie dogodnych lokalizacji odbioru z cyfrową platformą Hifyre (Zaawansowana platforma cyfrowa do detalicznej sprzedaży marihuany – przyp. red.) i programem Spark Perks (dowóz marihuany tego samego dnia lub zakup przez internet i odbiór w punkcie stacjonarnym – przyp. red.) stanowi dla naszych klientów ofertę o zróżnicowanej wartości na coraz bardziej konkurencyjnym rynku detalicznym konopi indyjskich. Takie innowacyjne i wygodne podejście do detalicznej sprzedaży konopi wyróżnia Fire & Flower i pozwala nam czerpać korzyści z krajowych i międzynarodowych rynków.

W oświadczeniu stwierdzono, że sklepy z konopiami będą własnością Fire & Flower, będą przez nie prowadzone i będą oddzielone od sąsiadującego punktu Circle K zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Obie firmy przewidują, że współpraca rozszerzy się na całą Kanadę, ale celem jest ekspansja globalna. Właściciel Circle K, spółka Alimentation Couche-Tarde w 2019 r. kupiła 9.9% udziałów w spółce Fire & Flower, z chęcią objęcia 50,1 procent udziałów o wartości 380 mln dolarów kanadyjskich.

Obie firmy uważają, że jeśli konopie indyjskie zostaną potraktowane jak alkohol lub tytoń, to produkty z konopi trafią do sklepów wielobranżowych. Produkty dla dorosłych, takie jak alkohol i tytoń, są już sprzedawane w sklepach spożywczych, więc dodanie regału z marihuaną nie będzie trudne, jeśli będzie ona legalna. Kilka firm konopnych już zaczęło nawiązywać takie relacje, choć głównie za zamkniętymi drzwiami.

Przemysł konopi indyjskich nie chce dyskutować o takiej przyszłości, ponieważ takie rozwiązanie zniszczy potrzebę dyspensariów (sklepów z marihuaną). Ponadto sklepy wielobranżowe zwykle oferują wyłącznie produkty z niewielkiej grupy bardzo połączonych firm oferujących szereg towarów konsumpcyjnych. Rzut oka na ofertę piwa lub pokazuje, że większość sklepów oferuje te same produkty, a właścicielem tych produktów jest jedna spółka. Piwa te, które niekoniecznie uważane za najlepsze, są sprzedawane w dużych ilościach. Przykładem z rynku lokalnego jest Grupa Żywiec, która oferuje piwa Żywiec, Heineken, Desperados, Warka, Warka Radler, EB, Specjal, Namysłów, Tatra, Królewskie, Leżajsk, Brackie, Złoty Bażant, czy Zamkowe. Grupa Żywiec jest powiązana z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie.

Pomysł sprzedaży marihuany w sklepach wielobranżowych jest postrachem wielu firm w branży konopi indyjskich. W sklepach wielobranżowych może znajdować się tylko kilka znanych marek, które niekoniecznie będą najwyższej jakości, ale będą skalowalne. Zwycięzcami całego tego biznesu zostaną tylko ci wybrani przez sieć sklepów wielobranżowych, czyli najprawdopodobniej duże korporacje mające gigantyczne fundusze. Jeśli taka czeka nas przyszłość, to marki konopi indyjskich będą musiały zdecydować, czy chcą być firmą rzemieślniczą, czy masową.

Susz CBD Sklep
Czytaj dalej

Przemysł

HBO rozpoczęło współpracę z branżą konopną. Żelki z THC będą promowały nowy serial na HBO Max

Opublikowany

dnia

Serial Close Enough od HBO będzie prowowany żelkami z THC

HBO współpracuje z dużymi firmami zajmującymi się marihuaną w celu wprowadzenia na rynek linii żelków zawierających THC i inne kannabinoidy. Żelki z THC mają zwrócić uwagę na animowany serial, który premierę będzie miał 9 lipca 2020r. – ogłosiło HBO w poniedziałek.

Żelki zawierające 10 mg THC są wytwarzane przez firmę Kanha i będą dostępne w wybranych sklepach z marihuaną w Kalifornii, a także w dostawie poprzez aplikację Eaze. Wszystkie żelki zostały opracowane w celu uzyskania efektów, które według HBO “odzwierciedlają osobowości czterech głównych bohaterów z serialu Close Enough” – serialu, który będzie transmitowany na HBO Max od 9 lipca.

„Bardzo ekscytujące było dla mnie i dla mojego zespołu stworzenie kampanii, która będzie spójna z Close Enough”, powiedział w komunikacie prasowym Peter Sherman, wiceprezes ds. programu marketingowego w HBO Max. „Tworząc dowolną kampanię, naszym celem jest zawsze zapewnienie widzom wrażeń, które są autentyczne i ekscytujące, a współpraca z Kanha uderza w samo sedno. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym i nie możemy się doczekać, aż zobaczymy, jak zareagują fani”.

Wydaje się jednak, że HBO po prostu wykorzystuje popularność konopi do promocji nowego serialu.

„Współpraca Kanha z HBO Max to ekscytująca okazja do zaprezentowania nowej publiczności naszych pysznych, nagradzanych żelków” – powiedział Cameron Clarke, dyrektor generalny matczynej spółki Kanha, spółki Sunderstorm. „Nie możemy wymyślić bardziej zabawnej współpracy, którą moglibyśmy ogłosić naszym wiernym fanom. Cieszymy się, że możemy współpracować z jednym z największych gigantów z branży rozrywkowej, aby pomóc naszym dorosłym fanom ożywić wrażenia związane z nowym serialem dzięki naszym żelkom o różnych smakach”.

Oto jak HBO opisało każdy ze smaków, które oparte są na postaciach z serialu:

JOSH: Fajny tata, mąż i przyszły światowej sławy projektant gier wideo. Josh lubi odpoczywać ze swoimi żelkami Indica.

EMILY: Emily jest logiczną, zorganizowaną, planistką – wszystko, a jej mąż Josh jest dokładną przeciwnością. Jest kochającą matką i kobietą pracującą. Zajęta mama Emily daje sobie radę dzięki swoim ananasowym żelkom Sativa.

Alex: Alex jest neurotycznym najlepszym przyjacielem Josha z liceum. Mieszka w garderobie w mieszkaniu, które dzieli z Joshem, Emily, Candice i Bridgette (jego byłą żoną). Kiedy Alex chce się zatracić w swoich przemyśleniach, bierze głęboki wdech i używa Hybrid Watermelon Gummies.

BRIDGETTE: Bridgette jest celebrytką i influencerką, która ma szerokie grono fanów w mediach społecznościowych – przynajmniej jej zdaniem. „Praca” to hobby, które stara się przeplatać z imprezowaniem. Bridgette dobrze się czuje na imprezach dzięki różowym żelkom o stosunku CBD:THC na poziomie 1:1.

Eaze dostarczy żelki z THC widzom Close Enough

Dyrektor generalny firmy oferującej dowóz marihuany (Eaze) Ro Choy powiedział, że współpraca z HBO Max „jest ekscytująca i jest to świetny sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami”.

„W Eaze chodzi o wysoką jakość produktów i najlepszą wartość dla klientów, a my z przyjemnością łączymy się z jedną z największych i najbardziej szanowanych marek w branży rozrywkowej”, powiedział.

Promocja żelków i nowego serialu rozpoczęła się w poniedziałek i będzie trwała do końca lipca lub do wyczerpania zapasów. Istnieje 20 aptek w Kalifornii, które będą w posiadaniu tych produktów, a Eaze zaoferuje dostawy żelków od firmy Kanha w Los Angeles, San Francisco i San Diego.

Susz CBD Sklep
Czytaj dalej

Popularne