Dołącz do nas

Prawo i polityka

Kanadyjskie prawo zabroni celebrytom promowania marihuany

Kiedy legalizacja marihuany rekreacyjnej w Kanadzie jest coraz bliżej, ustawodawstwo dotyczące marihuany w tym kraju staje się coraz bardziej jasne i bardziej surowe. Gdy marihuana do celów rekreacyjnych trafi na półki we wrześniu, prawo kanadyjskie zabroni celebrytom promowania marihuany. Oto, co władze Kanady oznajmiły w ten weekend.

Gwiazdy nie mogą promować marihuany

Prawo dla celebrytów będzie bardziej surowe. Poseł do parlamentu Bill Blair, który stoi za ustawodawstwem Kanady, powiedział w wywiadzie dla The West Block: “Prawo wskazuje jasno i wyraźnie, że reklama marihuany jako element stylu życia jest zabronione wśród celebrytów.”

Zamiast odzwierciedlić ustawodawstwo dotyczące alkoholu, rząd chce uniknąć pobłażliwości związanej z prawem dotyczącym marihuany. Były komendant policji w Toronto, pan Blair kontynuował: “Legalizacja nie jest rządowym promowaniem używania tego narkotyku… Nie pozwalamy na agresywny marketing, który widzieliśmy z innymi produktami, na przykład alkoholem, a więc będą poważne ograniczenia w sprawach takich jak poparcie wśród celebrytów. ”

Hipokryzja?

W prowincjach, w których rząd kontroluje sprzedaż alkoholu, będzie również kontrolował i sprzedawał legalną marihuanę. Oznacza to, że reklamowanie marihuany byłoby rządową promocją własnego produktu.

Jeśli prawo kanadyjskie zabroni celebrytom promowania marihuany, to czy przepisy dotyczące alkoholu nie powinny być takie same? Wielu krytyków kanadyjskich przepisów dotyczących konopi indyjskich twierdzi, że jest to dyskryminacja substancji, która z własnej definicji będzie legalna.

Kanadyjska grupa Consumer Choice Center głośno skrytykowała kanadyjskie przepisy dotyczące opakowań marihuany. Nie tylko ograniczają one promocję celebrytów i stylu życia, ale także ograniczają niezbędne informacje o marce.

Prawo utrudni życie konsumentom marihuany

Ponieważ wszystkie opakowania będą wyglądały tak samo, konsumenci nie będą w stanie odróżnić marek i produktów, które często zawierają ważne informacje o produkcie. Niektóre produkty mają na celu złagodzenie bólu, uśpienie, złagodzenie skurczów PMS, a klienci niekoniecznie będą wiedzieli, która odmiana wywołuje pożądane efekty.

Kanadyjskie prawo zabroni celebrytom promowania marihuany, markom zabroni produkcji maskotek produktów, a klientom odróżniania produktów z konopi indyjskich.

Opublikowany

dnia

Kliknij aby skomentować

Skomentuj artykuł!

avatar
  Subskrybuj temat  
Powiadom o

Polecamy

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Popularne