Dołącz do nas

Badania

W stanach, które zalegalizowały marihuanę, 25% konsumentów używa marihuany w pracy

Ponad pół miliona Kanadyjczyków używa marihuany w miejscu pracy

Nowe badanie wykonane wśród użytkowników konopi indyjskich w Waszyngtonie, Kolorado i Oregonie wykazało, że 79% zgadza się, że marihuana jest nadal postrzegana w negatywnym świetle. To postrzeganie może uniemożliwiać ludziom otwarcie się na temat używania konopi przez bliskich. Mniej niż połowa osób, które odpowiedziały na pytania ankietowe z firmy Quinn Thomas zajmującej się komunikacją marketingową w Seattle-Portland, powiedziała, że są całkowicie szczerzy z rodziną i przyjaciółmi na temat używania przez nich marihuany.

Kolejne zaskakujące odkrycie? Co czwarty respondent przyznał, że był w pracy pod wpływem marihuany, a taki sam odsetek przyznał, że używał marihuany podczas pracy.

Badanie zostało przeprowadzone w styczniu na grupie 900 respondentów w stanach Oregon, Waszyngton i Kolorado, gdzie używanie marihuany do celów rekreacyjnych jest w pełni legalne. Margines błędu w badaniach wynosi +/- 3,3 procent.

Zachowania konsumenckie użytkowników marihuany

Sprzedaż marihuany rekreacyjnej w Kolorado przekroczyła 6 miliardów dolarów

Badanie sugeruje, że używanie marihuany w populacji jest równomiernie rozłożone pod względem wieku, statusu małżeństwa, dochodu, orientacji politycznej, rasy i pochodzenia etnicznego. Jednym z obszarów, w których używanie konopi było najwyższe, to grupa mężczyzn – badanie wykazało, że osoby używające konopi indyjskich to w 60 procentach mężczyźni.

Wróćmy jednak do tego piętnowania konsumentów – czy może to wynikać z braku informacji o konopiach? Wielu ankietowanych powiedziało, że są zainteresowani zdobyciem większej wiedzy na temat zdrowia i bezpieczeństwa stosowania marihuany. Zapytani o to, gdzie aktualnie poszukali wiedzy, wielu wskazywało na sprzedawców w sklepach z legalną marihuaną – nazywają ich budtenders. Połowa respondentów ankiety wybrała lokalnych sprzedawców jako najlepsze źródło informacji o marihuanie. Kolejnymi najlepszymi źródłami były podmioty świadczące usługi zdrowotne (38 procent twierdziło, że ich lekarz jest źródłem informacji), hodowcy konopi (26 procent) i państwowi regulatorzy konopi (20 procent).

Palenie najpopularniejszą formą konsumpcji

W badaniach konsumentów stwierdzono również, że respondenci zdecydowanie woleli palić marihuanę – 64 procent zgłosiło palenie zioła jako preferowany sposób konsumpcji.  32 procent wybiera zdrowszą i skuteczniejszą metodę – waporyzację. Przy użyciu vaporizera susz jest podgrzewany, a nie spalany, dzięki czemu konsument przyswaja 2-3 razy więcej THC przy takiej samej ilości jak podczas palenia. Jeśli chodzi o wybór produktu, 62 procent respondentów stwierdziło, że najważniejszym czynnikiem jest cena, w porównaniu z 45 procentami, którzy powoływali się na stężenie THC i 35 procent, którzy wybierali produkt na podstawie jego rodzaju (susz, koncentrat, formy jadalne, kremy itp).

Badani mężczyźni i kobiety wykazywały pewne interesujące różnice w podczas zakupów. Mężczyźni częściej woleli kupować marihuanę w formie suszu i stwierdzili, że czują się bardziej pewni siebie i pewni swoich decyzji zakupowych niż kobiety, które były badane.

Pełne wyniki badań dostępne na stronie Quinn Thomas.

Kwiaty konopi CBD
Reklama
Susz CBD

Opublikowany

dnia

Kliknij aby skomentować

Skomentuj artykuł!

avatar
  Subskrybuj temat  
Powiadom o

Popularne