- Reklama -
Banner

Pierwsze reklamy marihuany już wkrótce na Spotify

Firma z Chicago, Cresco Labs Inc., podała w czwartek do publicznej informacji, że jako pierwsza w branży konopnej wprowadzi swoje reklamy na Spotify – lidera wśród usług strumieniowania audio, który cieszy się ponad 551 milionami użytkowników i 220 milionami subskrybentów.

Kampania skupi się na promowaniu Sunnyside – sieci sklepów z marihuaną prowadzonych przez Cresco Labs. W jej ramach zaprezentowane zostaną 30-sekundowe reklamy dźwiękowe oraz banery w aplikacji, które kierują użytkowników na własną platformę e-commerce firmy. Jak podkreślono w komunikacie prasowym, reklamy będą kierowane głównie do słuchaczy Spotify w stanie Illinois, gdzie marihuana do użytku rekreacyjnego jest legalna.

Cory Rothschild, prezes ds. sprzedaży detalicznej w Cresco Labs, wyraził swoje podekscytowanie współpracą z Spotify. “Usługi strumieniowania dźwięku dają wielkie możliwości dotarcia do szerokiej grupy odbiorców w sposób ukierunkowany. Reklama Sunnyside jest oparta na zaawansowanym systemie danych, co pozwala na precyzyjne kierowanie komunikatów. Dzięki platformie Spotify jesteśmy w stanie docierać do naszych głównych klientów w Illinois. Ta współpraca nie tylko przyczyni się do normalizacji marihuany, ale także podkreśla nasze możliwości marketingowe.”

- Reklama -
PsyloShop - sklep z growkitami grzybów psylocybinowych

Promowanie marihuany w Stanach Zjednoczonych to nie lada wyzwanie. Mimo że w niektórych stanach jest to legalne, na poziomie federalnym nadal obowiązuje zakaz. W 2021 roku, portal Marketing Brew opisał strategię reklamową Cresco Labs. Firma skupia się na reklamach podcastowych, które umożliwiają dynamiczne dostosowanie treści do miejsc, w których sprzedaż marihuany jest legalna.

Cresco dąży do “normalizacji i profesjonalizacji branży konopnej“. Firma koncentruje się na tworzeniu marek oraz oferuje doświadczenia skoncentrowane na kliencie. W ramach swojej misji, firma wspiera również inicjatywy prawne i regulacyjne, mające na celu kształtowanie odpowiedzialnej i profesjonalnej branży konopnej.

Sunnyside posiada placówki w siedmiu stanach. W ostatnim miesiącu otwarto nową lokalizację w Palm Bay na Florydzie. “Nasz cel to rozszerzanie marki Sunnyside i zwiększanie dostępu do produktów najwyższej jakości w kluczowych miejscach na Florydzie,” komentował Bachtell. Współpraca z Spotify jest dla firmy sposobem na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców oraz kolejnym krokiem w normalizacji marihuany w USA

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze

- Reklama -
Banner
- Reklama -
  • Auto Amnesia XXL – automatyczne nasiona marihuany dające duże plony

    25 
  • DynaVap VapCap M 2021 waporyzator manualny do suszu

    279 
  • Filtry węglowe Purize XTRA Slim White 100 szt.

    69 
  • Growkit APE

    Growkit APE Full Auto – PsyloShop.pl

    189 
  • Integra Boost 62% regulator wilgotności suszu 8 g

Mogą Cię zainteresować