- Reklama -
Banner

Analitycy przewidują, że Starbucks będzie pierwszą dużą siecią oferującą najpoje z CBD

Szefowie Starbucks oświadczyli w zeszłym roku, że firma nie jest zainteresowana angażowaniem się w sprzedaż produktów ze składnikami konopi. Ale teraz wydaje się, że kawowy gigant ponownie rozważa wejście w branżę cannabis.

W odpowiedzi na pytanie o to, czy największa sieć kawiarni kiedykolwiek wyprodukuje kawę konopną, CEO Starbucks, Kevin Johnson, powiedział Bloombergowi, że produkt o takiej naturze nie jest “czymś, co rozważamy lub dążymy”.

Johnson dodał, że koncepcja sprzedaży napojów z THC nie “pasuje do naszej marki i nie pasuje do tego, co oznacza nasza marka”. Jednak Johnson stwierdził, że Starbucks “monitoruje i obserwuje, co dzieje się w branży.” Ogólnie rzecz biorąc, było to oświadczenie, które sugeruje stwierdzenie – hej, nie zamierzamy sprzedawać żadnych produktów na bazie konopi, dopóki nie będą one całkowicie legalne.

- Reklama -
PsyloShop - sklep z growkitami grzybów psylocybinowych

Pod koniec stycznia dyrektor generalny Starbucks, Kevin Johnson, został zapytany przez reportera CNBC: “Czy mogę dostać potrójne konopne venti?” (venti to jedna z kaw serwowanych przez Starbucks – przyp. red)

Johnson odpowiedział – “No cóż, Jim, nie możesz dziś dostać potrójnego venti z konopiami – ale wiesz, doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, co dzieje się wokół CBD, THC i wszystkich trendów w branży” – powiedział dyrektor Starbucksa.

Analitycy sugerują, że Starbucks jednak wprowadzi produkty z CBD

Stwierdzenia skłoniły analityków do śledzenia przyszłych planów firmy. Firma zajmująca się bankowością inwestycyjną Cowen and Co. opublikowała w poniedziałek 100-stronicowy raport, w którym określa Starbucks jako prawdopodobną pierwszą dużą sieć, która wprowadzi na rynek napoje z CBD.

Być może jeszcze bardziej zaskakujący jest wniosek z raportu na temat wszechobecności CBD w kulturze USA. 6,9 procent respondentów z 2,500-osobowej ankiety konsumenckiej Cowen w USA twierdzi, że obecnie używa CBD, informuje Bloomberg. Cowen prognozuje, że do 2025 roku 25 milionów ludzi w Stanach Zjednoczonych – czyli 10 procent dorosłej populacji – będzie korzystać z CBD.

Analityk Andrew Charles w raporcie Cowena, dodaje, że z największych innowatorów w dziedzinie napojów, gigant kawowy Starbucks jest prawdopodobnie “najbardziej przyszłościowy “.

Kawa z dodatkiem CBD nie jest jednak nowością. Małe przedsiębiorstwa ze Stanów Zjednoczonych oferują już kawę konopną, a niedawno firma Willie’s Remedy wprowadziła  na rynek trzy odmiany organicznych pełnoziarnistych ziaren kolumbijskiej kawy z dodatkiem konopi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze

- Reklama -
Banner
- Reklama -

Mogą Cię zainteresować