- Reklama -
Banner

Zagadka rozwiązana: oto najpopularniejsze darkmarkety w sieci!

Jednym z najczęściej zadawanych pytań jest “Który market jest najpopularniejszy” względnie “Który market zdobywa popularność?”, postanowiłem więc podzielić się z Wami naszymi wewnętrznymi i niezależnymi danymi, które nie zostały wygenerowanego przez nas, ale pokazują rzeczywistość z punktu widzenia trzeciej strony (w tym przypadku – Google) a przez to dają dość dokładną odpowiedź na te pytania i zapewniają unikalny wgląd w popularność/ zmiany popularności marketów, ponieważ jest ona reprezentowana przez rzeczywiste działania przypadkowych ludzi zrekonstruowane dzięki Google SERP (wyniki wyszukiwań Google), przez co znacznie różnią się od dyskusji prowadzonych wśród użytkowników tej witryny czy na innych związanych z darkmarketami forach dyskusyjnych.

Jeśli zatem chodzi o dane:

Pobrane zostały za pośrednictwem narzędzi aministracyjnych Deepdotweb.com z zasobu danych Google Analytics Podawana liczba określa całkowitą ilość wyświetleń w wynikach wyszukiwania Google (co, z wyjątkiem niewielkiej liczby przypadków podwójnych notowań, oznacza: 1 wyszukiwanie Google pokazujące wynik z witryny dla szukanego słowa kluczowego = 1 wyświetlenie) Skorzystaliśmy z najdłuższego przedziału czasowego dostępnego w WMT : ~ 90 dni, od 14.08.2015 do 07.11.2015 Dla każdego marketu uwzględniliśmy wszystkie słowa kluczowe zawierające jego nazwę (dopasowanie przybliżone, np: “Nucleus”, ‘”market Nucleus”, “Jak kupować z Nucleus”, etc…) Wszystkie słowa kluczowe mają wysoki ranking w wyszukiwarkach, co pozwala nam korelować generalne zainteresowanie i liczbę wyszukiwań w google dla tych słów w ujęciu globalnym O czym trzeba pamiętać: Google WMT nie jest w 100% dokładne, ale najbliższe dokładności spośród dostępnych rozwiązań Nie zamieszczamy tu danych porównawczych na temat zmian trendów, których użyliśmy to zweryfikowania adekwatności danych zebranych przez nas, niemniej skorzystaliśmy z takowych Przedstawione tu informacje są całkowicie niezależne i dostarczane przez Google w celu zapewnienia właścicielom witryn wglądu w “punkt widzenia Google na stronę”, opierają się wyłącznie o zapytania google kwalifikowane jako ważne (valid) Dają o wiele lepszy i aktualny obraz niż publicznie dostępne dane z “Google Trends” I tak najbardziej popularnymi marketami w ciagu ostatnich 90 dni są:

#1 – Agora

agora Całkowita liczba wyświetleń: 458,367 Liczba słów kluczowych: 1000+ (narzędzie dla webmasterów nie pokazuje więcej niż 1000 słów kluczowych dla zapytania) Uwagi i trendy: Niedziałający – Mniej więcej od czasu gdy administratorzy Agory zdecydowali się zamknąć market, spadek zainteresowania nim jest oczywisty, chociaż nadal wydaje się generować kilka tysięcy wyszukiwań dziennie, liczba ta będzie spadać w miarę upływu czasu, ale nie ma wątpliwości, że Agora była w ostatnim czasie najbardziej popularnym marketem.

- Reklama -
PsyloShop - sklep z growkitami grzybów psylocybinowych

#2 – Abraxas

abraxas Całkowita liczba wyświetleń: 407,892 Liczba słów kluczowych: 378 Uwagi i trendy: Niedziałający. Doświadczywszy błyskawicznego wzrostu popularności od zera do niemal poziomu Agory, masowej stamtąd migracji do tego marketu opartej tylko na jego podobnym layoucie, niedługo po tym, jak administratorzy Agoru zdecydowali się zamknąć swój market, administracja Abraxas zwinęła żagle z pieniedzmi (exit scam) pozostawiając nas z możliwością jedynie spekulowania na ich niebywałego wyczucia czasu. Spadek popularności zaczyna już być widoczny.

#3 – Alphabay

Alphabay Całkowita liczba wyświetleń: 242,418 Liczba słów kluczowych: 224 Uwagi i trendy: Podczas gdy inni admini marketów decydują się wejść na drogę oszustwa, Alphabay rośnie w siłę, od prawie zerowego poziomu 3 miesiące temu, do punktu szczytowego z prawie 10 000 wyświetleń dziennie zaraz po tym, jak Abraxas zawiódł zaufanie klientów. W efekcie Alphabay staje się najpopularniejszym aktywnym marketem.

#4 – Nucleus

Nucleus Całkowita liczba wyświetleń: 235,842 Liczba słów kluczowych: 283 Uwagi i trendy: Wciąż walczy, nie pozostając daleko w tyle za Alphabay, pokazując dość stabilny trend w ciągu ostatnich 3 miesięcy z kilkoma szczytami i niewielkim wzrostem ogólnego zainteresowania po ostatnim numerze wyciętym przez Abraxas. Jedynym, co ​​odróżnienia Nucleus od Alphabay, jest brak tendencji wzrostowej… przynajmniej na razie.

#5 – RAMP (Russian Anonymous MarketPlace)

RAMP (Russian Anonymous MarketPlace) Całkowita liczba wyświetleń: 94,594 Liczba słów kluczowych: 163 Uwagi i trendy: To rosyjskie forum-weteran jest wciąż silne i rośnie, niemniej plasuje się daleko za Nucleus i Alphabay, co jest bardzo zauważalną tendencją, z którą będzimy również mieli do czynienia przy kolejnych marketach – co pokazuje, kto naprawdę trzyma większość tego biznesu.

#6 – Middle Earth

Middle Earth Całkowita liczba wyświetleń: 84,138 Liczba słów kluczowych: 180 Uwagi i trendy: Niedziałający – Przyjmuje się, że doszło do wariantu ze zwinięciem żagli z kasą (exit scam) wobec nieudowodnienia, że było inaczej. Obecnie Middle Earth traci swoją świeżo zdobytą popularnośc na rzecz innych graczy.

#7 – Silk Road 3

Silk Road 3 Całkowita liczba wyświetleń: 75,628 Liczba słów kluczowych: 70 Uwagi i trendy: Wykorzystanie marki Silk Road może się podobać lub nie, ale ten market nadal generuje pewne zainteresowanie, jakkolwiek nie wydaje się, aby zwiększyło się ono znacznie po ostatnich wydarzeniach, zaś ogólna liczba jest raczej niska, co oznacza, że market raczej nie ma potencjału, by stać się popularną alternatywą.

#8 – Dream Market

Dream Market Całkowita liczba wyświetleń: 65,584 Liczba słów kluczowych: 138 Uwagi i trendy: Duży i stabilny market, działając od 2013 roku dopiero niedawno zaczął się stawać coraz popularniejszy, przez co ciekawym będzie sprawdzenie tego wykresu za 3 miesiące od teraz, by zobaczyć, gdzie zawędruje. Zgodnie z tendencją użytkownicy najwyraźniej uznali go za sensowną alternatywę dla Abraxas / ME.

#9 – Silkkitie (Valhalla)

Silkkitie (Valhalla) Całkowita liczba wyświetleń: 48,279 Liczba słów kluczowych: 26 Uwagi i trendy: Drugi nieangielojęzyczny market z pierwszej dziesiątki listy, niedawno przeszedł na jezyk angielski i przemianował się na w Valhallę – dane wykazują łagodny wzrost zainteresowania. (Uwaga: dane odnoszą sie do “Silkkitie” ponieważ nie ma wystarczających danych dostępnych dla “Valhalla”)

#10 – Dr. D’s Multilingual Market (dawniej Mr. Nice Guy)

Dr. D’s Multilingual Market (dawniej Mr. Nice Guy) Całkowita liczba wyświetleń: 43,105 Liczba słów kluczowych: 139 Uwagi i trendy: Kontrowersyjny market, który został niedawno przemianowany i twierdził, że zmienił właściciela, a zarazem jedyny aktywny market pokazujący spadek zainteresowania w badanym okresie (Uwaga: spadek nie jest związany z rebrandingiem, jako, że nie ma prawie żadnych danych dotyczących nowej nazwy, w sumie raptem około 57 wyświetleń)

#11 – Crypto Market

Crypto Market Całkowita liczba wyświetleń: 7,177 Liczba słów kluczowych: 142 Uwagi i trendy: Daleko w tyle możemy znaleźć brata Silk Road 3, market Crypto, wykazujący bardzo nieznaczny wzrost. (Uwaga: brane są pod uwagę jedynie dane dla pełnej frazy “crypto market”, ponieważ sprawdzenie terminu “crypto” pokaże wszystko, co wiąże się z kryptografią i kryptowalutą)

#12 – Outlaw

Outlaw Całkowita liczba wyświetleń: 6,083 Liczba słów kluczowych: 38 Uwagi i trendy: Bardzo stary i niezawodny market, jeden z moich ulubionych, którego popularnośc prawdopodobnie ogranicza surowy interfejs użytkownika. Interesujące będzie ponowne przyjrzenie się trendom po jego zapowiedzianej zmianie. Niezależnie od tego pokazuje łagodny wzrost po ostatnich zdarzeniach (exit scamach Abraxas i ME).

#13 – DarkNet Heroes League

DarkNet Heroes League Całkowita liczba wyświetleń: 2,649 Liczba słów kluczowych: 49 Uwagi i trendy: Rynek stosunkowo nowy w porównaniu do innych. Tym samym trudny do oceny, jeśli chodzi o trendy.

#14 – East India Company (EIC)

East India Company (EIC) Całkowita liczba wyświetleń: 2,066 Liczba słów kluczowych: 95 Uwagi i trendy: Względnie młody market. Zaczyna wykazywać pozytywny trend od czasu ostatnich wypadków (jak wyżej, sprawa Abraxas i ME). (Uwaga: dane dla tego marketu są prawdopodobnie niedokładne, ponieważ wyszukiwarka po wpisaniu frazy “East India Company” zwróci w dużej części wyniki całkowicie z nim niezwiązane)

Podsumowując…

Wbrew powszechnemu przekonaniu jest całkiem jasne, że tym, co sprawia, że ​market staje się popularny, jest nie tylko fakt, że nie dopuszcza się oszustw gdy robią to inni, ale też to samo, co zwiększa popularność każdej innej firmy – działania marketingowe, innowacje, obecność w mediach i generowanie dyskusji, ponieważ jak widać starsze i “cichsze” markety nie są z zasady największe, natomiast markety, o których mówi się najwięcej (czy dobrze czy źle – to w internecie w zasadzie bez znaczenia) stają się najbardziej popularne w danym czasie.   źródło: hyperreal.info

Najnowsze

- Reklama -
Banner
- Reklama -

Mogą Cię zainteresować