Zielone światło dla reklam konopnych: Twitter otwiera nowe możliwości

3 minut czytania
Twitter daje zielone światło dla reklam marihuany

Twitter wprowadza kolejne zmiany w swojej polityce dotyczącej reklamowania przemysłu konopnego. Platforma umożliwia teraz legalnym przedsiębiorstwom z branży prezentowanie opakowanych produktów z marihuaną w swoich kampaniach reklamowych, a także rozszerza dostęp do reklam na nowych rynkach konopnych w Stanach Zjednoczonych.

- Reklama - Psyloshop.pl - sklep z growkitami grzybów psylocybinowych

Certyfikowani reklamodawcy z branży konopnej „mogą również nadal odpowiedzialnie linkować do swoich własnych stron internetowych i e-commerce związanych z produktami i usługami na bazie CBD, THC i innych produktów konopnych,” napisała Alexa Alianiello, szefowa działu sprzedaży i partnerstw w Twitterze, w swoim wpisie na blogu. „Wprowadziliśmy także pewne zmiany dla licencjonowanych dostawców medycznych oraz otworzyliśmy dodatkowe rynki rekreacyjne (obowiązują pewne ograniczenia).”

Reklamy konopi na nowych rynkach

Twitter zezwolił na reklamy konopi indyjskich i THC - jako pierwsza platforma społecznościowa

Oficjalna polityka reklamowa Twittera dotycząca narkotyków nie precyzuje, które nowe rynki medyczne i rekreacyjne zostały otwarte dla reklam konopnych. Niemniej jednak, według informacji udzielonych przez Rosie Mattio, założycielkę i dyrektorkę generalną nowojorskiej firmy marketingowej Mattio Communications, Twitter zezwala teraz na reklamy medycznej marihuany kierowane do użytkowników z Alabamy, Arkansas, Florydy, Minnesoty, Missisipi, Missouri, Oklahomy, Pensylwanii, Portoryko, Rhode Island, Dakoty Południowej i Wirginii Zachodniej.

Reklamy dotyczące marihuany dla dorosłych

Reklamy promujące marihuanę dla dorosłych będą również dozwolone na nowym rynku rekreacyjnym Missouri. Mattio powiedziała MJBizDaily, że decyzja Twittera o zezwoleniu na zdjęcia opakowanych produktów konopnych daje „znacznie więcej możliwości tym markom, aby dotrzeć do konsumentów i nauczyć ich, czym są faktycznie te produkty, a nie tylko kreować świadomość marki”.

Reakcje na zmiany w polityce reklamowej

Twitter otworzył drzwi dla amerykańskich reklam związanych z konopiami w lutym, co spotkało się z ciepłym przyjęciem ze strony liderów marketingu w tej branży. Początkowo jednak firmy konopne informowały o różnorodnych efektach, gdy zaczęły eksperymentować z marketingiem na Twitterze.

Eksperymenty firm konopnych z reklamami na Twitterze

Zauważyliśmy, że firmy różnej wielkości próbują reklamować się na Twitterze,” powiedziała Lisa Buffo, założycielka i dyrektorka generalna Cannabis Marketing Association. „Sukces każdej inicjatywy reklamowej zależy od dopasowania marki i kampanii do platformy – nie ma jednego rozwiązania pasującego do wszystkich przypadków.”

- Reklama -
Banner GanjaFarmer Nasiona Marihuany

Cenne uwagi od branży konopnej

Twitter zgromadził wartościowe opinie od branży konopnej, które wziął pod uwagę, aby stworzyć jeszcze więcej możliwości – zauważyła Alianiello w wpisie na blogu ogłaszającym zmiany w polityce reklamowej.

Twitter wydaje się dostosowywać swoje podejście, biorąc pod uwagę informacje zwrotne od branży i lepiej rozumiejąc niuanse lokalnych przepisów i uregulowań,” powiedziała Buffo z Cannabis Marketing Association. „To powinno być sygnałem dla szerszego świata reklamy, że krajowe podejście do marketingu konopnego jest możliwe, jeśli podejmowane są małe i iteracyjne kroki.”

Inne platformy reklamowe online

Inne platformy reklamowe online, takie jak Facebook i Instagram należące do firmy Meta oraz Google będące własnością firmy Alphabet, generalnie nie pozwalają na prowadzenie marketingu związanego z marihuaną, chociaż Google i Facebook czynią wyjątki dla niektórych reklam związanych klinkami konopnymi oraz firmami zajmującymi się konopiami włóknistymi i CBD.

- 🔥 Sprawdź nasze bestsellery! -

🎯 Najlepsze produkty dla miłośników 🥦!

💨 Sprawdź wybrane produkty w naszym sklepie i wybierz coś dla siebie!

-14

Filtry węglowe Purize XTRA Slim Yellow – 100 szt. śr. 6 mm

Pierwotna cena wynosiła: 69 zł.Aktualna cena wynosi: 59 zł.
-14

Małe Bongo lodowe GLASS 23 cm z filtracją – uchwyt na lód

Pierwotna cena wynosiła: 49 zł.Aktualna cena wynosi: 42 zł.

DynaVap VapCap M 2021 waporyzator manualny do suszu

279 

Bibułki OCB BLACK King Size Slim Premium

🛒 Przejdź do sklepu 420Market 🌿
Udostępnij ten artykuł