Przemysł legalnej marihuany rozwija się w bardzo szybkim tempie, czego efektem są coraz to ciekawsze produkty do jej konsumpcji, nowe odmiany i nowe formy spożywcze. Ciekawym produktem jest Sprig – woda z dodatkiem THC.
Wielu producentów produktów spożywczych zawierających kannabinoidy skupiają się na osiągnięciu coraz wyższych stężeń poszczególnych kannabinoidów, często kosztem smaku produktu. Sprig, czyli woda w puszcze z dodatkiem THC ma różne stężenia tetrahydrokannabinolu, dlatego jest dobrym wyborem zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych konsumentów.
Sprig jest smaczną wodą, która w zwykłej puszcze zawiera 15mg THC. Taka ilość psychoaktywnego tetrahydrokannabinolu sprawia, że nawet początkujący konsumenci marihuany mogą wypić ją za jednym razem bez obawy, że przyjmą zbyt dużą ilość – taki był cel powstania produktu.
Firma stojąca za produkcją wody twierdzi, że Sprig zaspokaja popyt na produkty z kannabinoidami, które powodują odprężenie i energię, oraz polepszenie kontaktów społecznych. Nie jest to więc produkt oparty na odmianach indica, które powodowałyby senność i relaksację.
Każda partia jest testowana pod względem mocy i jakości, a ponieważ jest to produkt spożywczy, to efekty czuć dopiero po około 30 minutach. W przypadku palenia marihuany efekt jest dużo szybszy, a maksymalny haj odczuwalny jest po około 30 minutach.
Puszki z psychoaktywną wodą są bardzo ładnie wykonane i wiele osób mogłoby pomyśleć, że jest to zwykła woda. Na każdej puszcze znajduje się informacja na temat wartości odżywczych i listy składników. Sprig zawiera cukier trzcinowy i posiada lekki aromat cytrusowy.
Największym problemem jest jednak fakt, że aby zakupić ten produkt należy udać się do Stanów Zjednoczonych. Sprig – woda z dodatkiem THC jest idealnym wyborem dla konsumentów, którzy nie lubą przyjmować tetrahydrokannabinolu poprzez palenie marihuany, chcą go przyjmować w miejscach publicznych lub po prostu cieszyć się niewielką dawką THC i czerpać z tego przyjemność.
Napisałeś “dobrym wyborem zarówno dla początkujących jak i nowych konsumentów”, popraw to 🙂