Snoop Dogg wprowadza na rynek nową linię krążków cebulowych zawierających 100 mg THC.
We współpracy z TSUMo Snacks, Snoop Dogg wypuścił linię krążków cebulowych z dodatkiem konopi indyjskich Snazzle Os pod swoją marką Uncle Snoop. Krążki Sizzle zawierają 100 mg THC w każdym opakowaniu i występują w dwóch smakach, cebulowym i pikantnym.
100mg THC w opakowaniu jest równoznaczne ze spaleniem całego grama konopi o stężeniu THC na poziomie 10%. Produkty spożywcze z tetrahydrokannabinolem “wchodzą” dłużej, ale działają dłużej i mocniej, niż palenie lub waporyzacja marihuany.
„Rozbujaliśmy pomysł ponownego robienia artykułów spożywczych i naprawdę chcieliśmy zrobić to dobrze” – powiedział Snoop dla Washington Post. „Zespół TSUMo Snacks zaakceptował oryginalną wersję i sprawił, że jest lepsza, niż się spodziewałem”.
Krążki cebulowe Snazzle O będą dostępne we wszystkich sklepach z marihuaną MedMen od 6 października, a przekąski zostaną wprowadzone do innych licencjonowanych sklepów z marihuaną w Kalifornii po 20 października.
„Jestem podekscytowany współpracą z TSUMo Snacks oraz tym, ze mogę zaoferować fanom nowe opcje przekąsek” – powiedział Snoop Dogg.
„Na rynku jest wiele artykułów spożywczych z THC, więc kiedy tworzyłem ten produkt, chciałem nadać mu charakter Snoop Dogga, dlatego dostarczam pikantne krążki cebulowe z THC do mojego rodzinnego stanu Kalifornia. – dodał Snoop. „Wiesz, że jeśli mam zamiar umieścić na czymś moje imię, to jest to świeży towar Snoop D-O-Double-G”.
Caroline Yeh, współzałożycielka i dyrektor generalna TSUMo Snacks, wiąże duże nadzieje ze współpracą ze Snoopem.
„Istnieje wiele powodów, dla których to partnerstwo jest naturalne” – powiedziała Yeh w rozmowie z High Times. „Przede wszystkim jest Snoop i marihuana. […] Ponadto Snoop już inwestuje i współpracuje z wieloma markami związanymi z żywnością z THC.”
Współpraca Snoopa z TSUMo rozpoczyna się, gdy dystrybucja TSUMo Snacks wzrosła o 800% w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
TSUMo Snacks i Snoop wydadzą również limitowaną edycję linii produktów, wraz z produktami, takimi jak dresy, złoty łańcuch, skarpetki i inne rzeczy, które mają oddać hołd dla kultury konopno-hiphopowej w Kalifornii.