Słynny raper The Game oficjalnie potwierdził partnerstwo z firmą G Farma Brands, która w swojej ofercie ma szeroki wybór produktów z konopi indyjskich. Firma twierdzi, że The Game przyciągnie swoimi dwoma nowymi produktami zainteresowanie konsumentów konopi.
G Lemonade
W Waszyngtonie i Kalifornii G Lemonade będzie dostępne w trzech smakach. Wszystkie będą zawierały 100mg THC i są promowane jako “płynne złoto” (Liquid Gold Cannabis Oil). Tajemnicą pozostają odmiany marihuany wykorzystane do produkcji napoju, ale wiemy jednak, że jest to mieszanka kilku gatunków. Wszystkie trzy smaki będą kosztowały trzynaście dolarów, a haj powinien utrzymywać się przez około 4-6 godzin.
G FarmaLabs bardzo optymistycznie podchodzi do umowy zawartej z The Game.
“Wygrywający wiele nagród artysta, gwiazda i ikona. The Game jest ucieleśnieniem prawdziwego ducha kultury marihuany,” powiedział Ata Gonzalez, założyciel G FarmaBrands.
G Sticks
Te niesamowite, skręcone już jointy są reklamowane jako wysokiej jakości produkt, ze względu na trzy opcje zakupu. W każdym z jointów znajduje się 7 różnych odmian marihuany, które pozostają tajemnicą. G Stick składa się z jednego grama mieszanki siedmiu odmian, przez całą długość jointa rozciąga się pyłek, a na samym początku, jak wisienka na torcie znajduje się haszysz.
Czy to wystarczy, aby reklamować swój produkt mianem “najlepszego skręconego jointa na świecie”? Za dwadzieścia dolarów w Kalifornii i Waszyngtonie można wypróbować takich ciekawostek.