- Reklama -
Banner

Producent piwa Budweiser podpisuje 100 milionowy kontrakt z producentem marihuany

Dwa dni temu belgijski InBev, wiodący światowy producent piwa, i Tilray, światowy pionier produkcji i dystrybucji konopi indyjskich, ogłosili partnerstwo w zakresie badań napojów bezalkoholowych zawierających tetrahydrokanabinol (THC) i kanabidiol (CBD). Partnerstwo ogranicza się jedynie do Kanady, a decyzje dotyczące komercjalizacji napojów zostaną podjęte w najbliższej przyszłości.

Partnerstwo łączy doświadczenie AB InBev w zakresie napojów z doświadczeniem Tilray w zakresie produktów z konopi indyjskich. AB InBev jest światowym liderem w produkcji napojów alkoholowych, posiadającym ponad 500 marek, w tym kultowe piwo Budweiser.

Udział AB InBev odbędzie się poprzez spółkę zależną Labatt Breweries of Canada, jedną z firm założycielskich i wiodącego browaru w tym kraju, a udział Tilray będzie możliwy za pośrednictwem kanadyjskiej spółki zależnej Cannabis High Park Company. Każda firma zamierza zainwestować do 50 milionów dolarów , łącznie 100 milionów dolarów.

- Reklama -
PsyloShop - sklep z growkitami grzybów psylocybinowych

“Labatt stara się wyprzedzać pojawiające się trendy konsumenckie. Zamierzamy poszerzyć wiedzę na temat napojów bezalkoholowych zawierających THC i CBD”, powiedział Kyle Norrington, prezes Labatt Breweries of Canada. “Nie możemy się doczekać, aby opowiedzieć więcej o tych napojach i tej kategorii w nadchodzących miesiącach”.

Rok 2018 był ważny dla przemysłu marihuany w Ameryce Północnej. Kanada wdrożyła w październiku ustawę o konopiach indyjskich, legalizując marihuanę dla dorosłych w całym kraju. W ciągu dekady analitycy branży spodziewają się, że wydatki konsumenckie w branży legalnej marihuany wyniosą 47 miliardów dolarów.

W Stanach Zjednoczonych niektóre stany z premedytacją zakazały sprzedaży napojów zawierających kannabinoidy z konopi indyjskich lub napojów alkoholowych ze składnikami konopi, dlatego umowa Tilray z AB InBev ogranicza się tylko do Kanady. Tam przepisy dotyczące napojów konopi są bardziej przejrzyste. Jednak w porównaniu z wielomiliardową inwestycją Constellation Brand, 50 milionów dolarów AB InBev jest bardziej pierwszym krokiem w kanadyjskim przemyśle marihuany, w którym obie firmy obecnie koncentrują się na badaniach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze

- Reklama -
Banner
- Reklama -
  • DynaVap VapCap M 2021 waporyzator manualny do suszu

    279 
  • Filterki do jointów Purize z aktywnym węglem XTRA Slim SPY 50 szt.

    37 
  • ActiTube EXTRA SLIM Full Flavour – Aktywne filtry węglowe 6 mm 50 szt

    29 
  • Fenix Titanium waporyzator do suszu z tytanową komorą

    349 
  • Bongo gigant 90cm

    Bongo Gigant 90 cm / 4 mm

    279 

Mogą Cię zainteresować