Ludzie są coraz bardziej otwarci na ideę, że wielu konsumentów marihuany to normalnie funkcjonujący, produktywni członkowie społeczeństwa, a poniższe liczby idealnie to udowadniają. Ekskluzywne produkty dla palaczy marihuany łamią stereotypy i zmieniają rynek marihuany.
Nowa klasa konsumentów konopi zmienia kulturę marihuany. Osoby te łamią stereotypy. Oni również aktywnie poszukują produktów związanych z konopiami, które są wysokiej jakości, wysokiej klasy i często rewolucyjne.
Według nowego badania przeprowadzonego przez Miner i Co. Studio, 800 ankietowanych konsumentów konopie (z których wszyscy kupują “markowe” produkty dotyczące konopi indyjskich) pokazało nowy obraz konsumenta trawki, który łamie stereotypy.
Obraz nowoczesnego konsumenta na podstawie ankiety:
- 30 lat – średnia wieku
- 65% mężczyzn, 35% kobiet
- 65% ma dochody na poziomie 75,000$ lub więcej
- 84% jest zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu
- 63% jest żonatych lub mieszka z drugą połówką
- 42% ma dzieci poniżej 18 roku życia
88% uważa się za część nowej kultury konopi (nie za stereotypowego, leniwego palacza)
Zdecydowana większość tych konsumentów używa marihuany codziennie. 95% z nich twierdzi, że pozwala ona im być “obecnym”, “świadomym” i/lub “skoncentrowanym”.
Marihuana stała się integralną częścią ich ogólnego samopoczucia, a 9 na 10 ankietowanych twierdzi, że konopie są częścią ich programu odnowy biologicznej, obok diety i ćwiczeń fizycznych. Dla wielu konopie są również postrzegane jako zdrowsza, mniej uzależniająca i naturalna alternatywa dla innych substancji, takich jak alkohol.