Dołącz do nas

Przemysł

Kanadyjska sieć supermarketów chce sprzedawać produkty z konopi indyjskich

Walmart Canada chce sprzedawać produkty z mariuhany

Nie ma wątpliwości, że marihuana weszła już do głównego nurtu. Rzecznik sieci marketów Walmart powiedział, że sieć marketów ma już wstępne ustalenia na temat możliwości sprzedaży produktów z konopi indyjskich.

Przedstawiciel Walmart Canada, Diane Medeiros, przyznał w wywiadzie dla Vancouver Sun, że choć firma nie ma planów dotyczących konkretnych produktów, to bada potencjał sprzedaży produktów opartych na kannabinoidach – w szczególności tych zawierających CBD. Medeiros stwierdził, że Walmart robi to z należytą starannością “tak jak dla każdej nowej branży”.

Wiadomość nadeszła kilka dni przed tym, jak Kanada zalegalizuje marihuanę na poziomie federalnym. Biorąc pod uwagę, że że Kanadyjczycy wydadzą miliard dolarów w pierwszych 10 tygodniach legalnej sprzedaży marihuany, nie powinno dziwić, że branża przyciąga uwagę wielkich marek.

Walmart nie jest jedyną poważną marką, która chce rozszerzyć swoją ofertę dla konsumentów marihuany, a przemysł spożywczy i napojów należy do najszybciej rozwijających się produktów. W zeszłym miesiącu Coca-Cola dołączyła do listy globalnych marek, które otwarcie zainteresowały się możliwością tworzenia produktów z CBD.

Molson Coors jest prawdopodobnie największą marką, która ogłosiła plany rozpoczęcia eksperymentów z piwami konopnymi, chociaż mniejsze browary, takie jak California Lagunitas i Brewing Coalition w Portland, już sprzedają napoje alkoholowe z CBD.

Oświadczenie rzecznika sieci marketów Walmart z pewnością spodoba się tym, którym zależy na szerszej akceptacji marihuany i przerazi tych, którzy chcą kryminalizacji konopi indyjskich. Przyszłość konopi jednak maluje się w kolorowych barwach. Jej popularność przyciąga najbardziej wpływowe firmy na świecie, którym zależy na tym, aby być częścią miliardowej branży, jaką jest legalana marihuana.

Opublikowany

dnia

Kliknij aby skomentować
Subskrybuj temat
Powiadom o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Popularne